Tartu Kaubamaja ja Lastefondi koostöös saab alguse uus kampaania „See mulle tõesti meeldib!“, mille raames müüakse kõigis Kaubamaja poodides Facebookist tuntud Like-ikooniga rinnamärke. Märk sümboliseerib heategu – müügist saadud tulu eest ostab Lastefond TÜ Kliinikumile kaks vajalikku aparaati, üks on  vastsündinute kollasuse analüüsiks ja teine kollasuse raviks.

Lastefondi tegevjuhi Küllike Saare sõnul tuli kampaania ettepanek Kaubamaja poolt, kes töötas välja ka märgi kontseptsiooni. „Like-märgi eesmärk on eelkõige heategevus ning miks mitte sõbrakuul teha üks väike heategu vastsündinud lastele,“ rääkis Saar.

Ka varasemalt on Tartu Kaubamaja toetanud Lastefondi, kuid sel aastal otsustati ette võtta suurem heategevuskampaania. Tartu Kaubamaja turundusjuhi Piret Kulli sõnul on nii kõigil keskuse poodidel võimalik panustada heategevusse ning pakkuda oma klientidele võimalust toetada Lastefondi.

Peaaegu kõigi vastsündinute nahk muutub kolmandast elupäevast kuni kaheks nädalaks kollakaks ehk vastsündinute füsioloogilline kollasus. Kollase lapse veres on kõrge bilirubiini tase, mis võib põhjustada eluaegse aju või närvisüsteemi kahjustuse. Kollasuse põhjuseks võivad olla ka haigused, näiteks maksahaigus.

Like-rinnamärke saab osta terve veebruarikuu jooksul kõigist Tartu Kaubamaja poodidest. Ühe märgi hind on 50 euro senti ning neid on saada kuues erinevas värvitoonis. Märkide kujunduse töötas välja reklaamiagentuur Vatson.