Eesti mee-ettevõte Artisan Honey kutsus SA TÜK Lastefondi toetuseks ellu kampaania “Jõuluingel”, pakkudes oma klientidele võimalust toetada ärikingituste ostuga haruldaste haigustega lapsi.

Kampaania raames saab iga klient toetada haigeid lapsi endale meelepärase summaga, valides toote pealt tehtava annetuse suuruseks kas 1, 5 või 10 eurot. Soetatud ärikingitused varustatakse ka spetsiaalsete kampaaniakleebistega.

Artisan Honey juhatuse liige Margit Kulbin põhjendab kampaania algatamist sooviga lahendada win-win põhimõttel jõulupühade paiku iga ettevõtja peas esile kerkiv küsimus – kas teha partneritele kingitus või suunata see raha hoopis heategevusse.

“Jõulude ajal on enamikel ettevõtetel heaks tavaks kliente või töötajaid väikese kingitusega meeles pidada. Tegeledes juba neljandat hooaega firmade jõulukingitustega, oleme näinud, kuidas aasta-aastalt on kingituste sisuline väärtus olulisemaks teemaks muutunud. Kuna jõulud on tuntud kui andmise aeg, vaagivad paljud ettevõtted kingituste tegemise asemel selleks planeeritud raha hoopis heategevuseks annetada,” räägib ta. “Meie idee on välja pakkuda aga lahendus, kus tehes kingituse klientidele või kolleegidele oleks võimalus teha ka rahaline annetus, nii on nii kliendid hoitud ja meeles peetud kui ka heategevusse panustatud.”

Kulbin lisab, et diabeetikust lapse emana näis just Lastefond talle kõige õigeima kohana, kuhu kampaaniaga kogutav heategevuslik raha suunata. “Tean väga hästi, mida tähendab, kui peres kasvab eriline laps. Veelgi keerulisem on kahtlemata olukord peredes, kuhu on sündinud haruldast haigust põdev laps. See hool, energia ja armastus, mida annavad endast lapsevanemad, võiks olla tasakaaluks materiaalselt toetatud, et oleks vähegi kergem toime tulla,” põhjendab ta soovi aidata haruldaste haigustega lapsi.

Lastefondi strateegiajuht Küllike Saar tunneb alanud koostöö üle suurt heameelt. “Usun, et seesuguse kampaania läbi jõuab meie sõnum uute sponsorite ja toetajateni, kes muidu võib-olla meieni ei jõuaks. Loodame, et Artisan Honeyst ja Lastefondist saavad pikajalised koostööpartnerid ning ettevõtted tulevad kampaaniaga kaasa,” räägib ta.

Lastefond toetab praegu 21 haruldase haigusega last, kelle pered vajavad abi näiteks lapse ravitoidu, ratsutamisteraapia, ravireiside, erinevate abivahendite, erilasteaia kohamaksu jms eest tasumisel. Lastefondi igakuine toetussumma nendele lastele kokku on 7511 eurot, mis teeb aastase toetamise korral kokku ligi 100 000 eurot aastas.

Artisan Honey on 2013. aastal asutatud ettevõte, mis tegeleb kaunilt pakendatud maitsemete tootmisega. Ettevõtte eesmärk on väärtustada Eesti mett ja olla mee müügil abiks mesinike uuele põlvkonnale, aidates nõnda kaasa Eesti mesinduse jätkusuutlikkusele.

TÜ Kliinikumi Lastefond on üks vanimaid ja suuremaid üle-eestilisi heategevusorganisatsioone, mis on alates 2000. aastast annetajate abiga toetanud erinevatele haiglatele seadmete soetamist ning eriravi või -hooldust vajavaid lapsi ja nende peresid kokku kolme miljoni euroga. Lastefondi vahendusel on võimalik haigeid lapsi aidata hakates püsiannetajaks aadressil https://www.lastefond.ee/annetajale/pusiannetus. Toetuse taotlemiseks või abivajajatest teada andmiseks palume kirjutada e-mailile info@lastefond.ee.