Toidu- ja tarbekaupade müügile keskendunud poekett A1000 Market alustab täna sotsiaalmeediakampaaniat, millega annetab iga poeketi Facebooki lehe meeldivaks lisanud inimese pealt 10 senti TÜ Kliinikumi Lastefondile 17-aastase haruldase verehaigusega tüdrukule eluks vajaliku riigi poolt mittekompenseeritava ravimi soetamiseks.

A1000 Market on võtnud eesmärgiks olla inimeste jaoks hea sõber ja aidata neid, keda riik ei toeta ja kes mujalt abi ei saa. A1000 Marketi esindaja nentis, et TÜ Kliinikumi Lastefond on tänuväärt organisatsioon, kelle väärtused kattuvad ka A1000 Marketi omadega, mistõttu otsustatigi ellu kutsuda just TÜK Lastefondiga koostöös heategevuskampaania. “Valisime kampaania väljundiks sotsiaalmeedia, sest soovime EV100 juubeliaastal näidata seda, kui ühtehoidev on kogukond ja et inimesed näeksid, et nii nagu on abivajajaid, on tegelikult ka aitajaid.”

Lastefondi strateegiajuht Küllike Saar avaldas rõõmu, et A1000 Market on fondini jõudnud ning soovib koos oma klientidega panustada haruldase verehaigusega 17-aastasele tüdrukule vajaliku ravimi soetamisse. “Loodame, et kampaania on edukas ning toetussumma saab olema suur, kuna tänase seisuga on veel puudu üle 141 000 euro ehk rohkem kui 9 ravimidoosi ostmiseks tarvis olev summa, et soetada lapsele ravimit vähemalt käesoleva aasta lõpuni,” ilmestas Saar abivajadust.

Kampaania kestab kuni kogutakse kokku üheks ravidoosiks vajaminev summa (15042 eurot) või kuni lapse toetusperioodi lõpuni 31.12.2018.

Kampaanial saab silma peal hoida ka A1000 Marketi kodulehel