Puidust tooteid valmistav ettevõte Maison ´a Vendre lasi välja eriseeria Eesti 100 logoga toodetest, mille iga toote müügist annetab firma 25 senti TÜ Kliinikumi Lastefondile.

Ettevõtte loovjuht Merle Sildvee nentis, et EV100 kingituste näol, mida teha Eestimaale, oli kirjas, et oodatakse pigem laste ja noortega seonduvaid kingitusi. “Uurisime ja vaatasime erinevaid võimalusi ja kingitusi, kus võiksime kaasa lüüa, kuid me ei leidnud enda jaoks päris sobivat,” tõi Sildvee välja. “Teadsime aga koguaeg, et soovime midagi teha just meie Eestimaa laste jaoks, kes vajavad erinevaid raviprotseduure või muud abi, mis tihtipeale käivad emale ja isale rahaliselt üle jõu,” kinnitas ta.

Sildvee märkis, et Lastefondil on mitmeid toetusprojekte, mida nende ettevõttel oleks soov toetada. “Suutmata mõõdupuud paika panna, kes on kõige suurem abivajaja, keda just välja valida ja aidata, sai see teadmine meil selgeks, et me ei vali otseselt kedagi ning soovime abistada kõiki lapsi kasvõi natukenegi parema päeva, homse ja tuleviku nimel,” rääkis Sildvee. “Kõik algab meie suuremast varast, kelleks on lapsed – kui neil on hästi, suudavad ka nende vanemad anda endast palju rohkem!”

Kampaania kestab 12. veebruar .2018 kuni 24. veebruar 2020. Tooted on müügil Maison a Vendre Facebooki lehel ja Solarise keskuses Levi Design poes.

Rohkem infot ettevõtte kohta veebilehel www.mav.ee.