Eesmärk: Kutsuda inimesi püsiannetama ning suurendada Lastefondi püsiannetajate arvu.
Tutvustus
Lastefondi 2019. aasta põhikampaania kutsus loobuma iga kuu ühest väikesest implusiivsest ostust ning selle asemel püsiannetama haigete laste ravi heaks. Kampaania idee oli öelda, et pea kõigile inimestele on püsiannetamine jõukohane, kui ollakse valmis loobuma näiteks kaneelirullist, šokolaadist, tassist kohvist või ühest taksosõidust.
Püsiannetajate panus on väga oluline, andes peredele kindlustunde, et fondil on võimalik heade inimeste abiga haiget last aidata vajadusel ka homme, järgmisel kuul ja tuleval aastal.
Klipid:
Tõnis Niinemets: https://www.youtube.com/watch?v=994uvcl0YVg
Roald Johannson: https://www.youtube.com/watch?v=qh3SNgbFxXI
Elisabet Reinsalu: https://www.youtube.com/watch?v=Xw3y3wWv71k
Merle Liivak: https://www.youtube.com/watch?v=4HXE_YBql2c