“Jäta üks asi ostmata” – 2019. aasta põhikampaania


Nimetus: “Jäta üks asi ostmata”

Eesmärk: Kutsuda inimesi püsiannetama ning suurendada Lastefondi püsiannetajate arvu. 


Tutvustus

Lastefondi 2019. aasta põhikampaania kutsus loobuma iga kuu ühest väikesest implusiivsest ostust ning selle asemel püsiannetama haigete laste ravi heaks. Kampaania idee oli öelda, et pea kõigile inimestele on püsiannetamine jõukohane, kui ollakse valmis loobuma näiteks kaneelirullist, šokolaadist, tassist kohvist või ühest taksosõidust. 

Püsiannetajate panus on väga oluline, andes peredele kindlustunde, et fondil on võimalik heade inimeste abiga haiget last aidata vajadusel ka homme, järgmisel kuul ja tuleval aastal. 

Klipid:

Tõnis Niinemets: https://www.youtube.com/watch?v=994uvcl0YVg

Roald Johannson: https://www.youtube.com/watch?v=qh3SNgbFxXI

Elisabet Reinsalu: https://www.youtube.com/watch?v=Xw3y3wWv71k

Merle Liivak: https://www.youtube.com/watch?v=4HXE_YBql2c