adcash_logo_FC_HRahvusvahelise IT-firma Adcash Eestis asuva peakontori töötajad tegid SEB Tallinna Sügisjooksust oma heategevusliku projekti annetades iga töötaja poolt läbitud kilomeetri pealt 5 eurot Lastefondile.

Kokku läbisid ettevõtte töötajad 202 kilomeetrit, mis tegi annetussummaks 1010 eurot. Annetatava rahaga soovis Adcash toetada Lastefondi tänavust põhikampaaniat “Katkised hinged”, mis keskendub asenduskodus kasvavatele lastele vajalike teraapiate võimaldamisele.

Ettevõtte juhtivkoordinaator Josepha Miltony sõnul valiti toetamiseks just see kampaania, kuna usutakse, et igal lapsel peaks olema turvaline keskkond, kus temaga arvestatakse ja teda kuulda võetakse. “Olles kõige kaitsetumad, vajavad just asenduskodude lapsed rohkem kõrvalabi. Meil on väga hea meel, et saime toeks olla!” sõnab ta.

Lastefondi tegevjuht Sandra Liiv on Adcashi meeskonnale kõigi asenduskodudes elavate laste nimel väga tänulik. “Meil on Adcashi panuse üle südamest hea meel, sest saame ettevõtte abiga võimaldada Tudulinna asenduskodus elavatele lastele ning nendega tegelevatele täiskasvanutele tegevusterapeudi tuge üle 47 tunni!” on ta rõõmus.

Adcash on 2007. aastal Eestis loodud ja kiirelt laienev rahvusvaheline IT-ettevõte. Adcashi online-reklaami platvorm võimaldab klientidel kasutada võrgukampaaniate elluviimiseks vajalikke lahendusi ja tööriistu.