Tule 13. ja 14. märtsil Fittesti Les Mills Super Weekendile!

SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond ja Fittest Klubi Tartu ning Fittest Klubi Tallinn teevad 2010. aastal koostööd Les Mills Super Weekendi korraldamisel.

Kolmekuulise programmi lahtilöök leiab aset igas kvartalis ühe korra ehk aastas neli korda. Sündmusest osavõtt on siiani olnud kõigile huvilistele tasuta, kuid 2010. aastal otsustasime, et kõik osalejad panevad Lastefondi annetuskasti sümboolse 25 krooni.

2010. aastal toimuvad üritused (võimalikud on nihked paar nädalat edasi või tagasi):
1) 13-14.03,
2) 5-6.06,
3) 11-12.09,
4) 11-12.12.

Esimene üritus toimub 13. ja 14. märtsil Tartu Fittestis ning 14. märstil Tallinna Fittestis!

Tallinnas ja Tartus planeeritakse koguda nelja üritusega 2010. aastal ligikaudu 50 000 krooni haigete laste ravitingimuste parandamiseks.

Uus-Meremaal arendatud LES MILLS-i™ treeningprogrammid muusikasse on saanud kiiresti maailma kõige populaarsemateks treeninguteks. Kõik koreograafiad on loodud terviseekspertide abiga kindlustamaks, et kõik liigutused oleksid ohutud. Programme uuendatakse iga kolme kuu järel, et kliendid õpiksid prgrammi selgeks, naudiksid õpitut ja saavutaksid paremaid tulemusi. 5 miljonit inimest nädalas võtavad osa LES MILLS™ programmidest 12,000 spordiklubis enam kui 70 riigis üle maailma.

Olles teistest Eesti spordiklubidest Les Millsi kontseptsioontreeningute valikuga esikohal on Fittesti spordiklubi võtnud endale õiguse korraldada Les Mills Super Weekendi nimelist uute programmide esitlemise sündmust olemasolevatele ja uutele klubiliikmetele. See on hea võimalus kõigile alustada uue koreograafia õppimist üheaegselt koos teistega, algusest ja samal tasemel.

Fittest spordiklubi treeningvalikus on BODYBALANCE™ (Yoga, Tai Chi ja Pilatese sümbioos), BODYCOMBAT™ (võitluskunstide imiteerimine), BODYJAM™ (tantsutreening), BODYPUMP™ (kogu keha jõutreening kangidega) ja RPM (intensiivne sisejalgrattatreening). Hoolimata keerulisest nimest ja treeningu lühikirjeldusest sobivad treeningud meestele ja naistele, noortele ja vanadele, varem treenijatele ja mittetreenijatele.